Leveringsbetingelser

Våre produkter kan bestilles via vår nettbutikk. Ordre som registreres før klokken 14:00 sendes vanligvis samme dag, gitt at produktet er inne på vårt lager.

Dersom vi ikke har varen på lager, vil forventet leveringsdato fremkomme på oppdatert ordrebekreftelse. Med dette menes tidspunkt det forventes at varen ankommer vårt lager. Medgått tid til plukking og pakking kan komme i tillegg.

Fraktvilkår

Dersom ikke annet er opplyst, sendes alle leveranser fra vårt lager på Frogner i Sørum kommune. Ordre som skal leveres på fastlandet i Norge blir vanligvis sendt med Bring/ Posten eller Schenker. Vi bruker Schenker til paller og større kolli.

Pakker under 35 kg sendes normalt som bedriftspakke. Ønsker du andre fraktvilkår, for eksempel klimanøytral servicepakke eller pakke hjem på døren, må du notere dette i ordren ved bestilling.

Ordren er å anse som levert til kjøper, når den leveres til transportselskapet. Ansvar for leveransen overføres da til deg som kunde. Leverte varer forblir selgers eiendom inntil de er betalt i sin helhet, jf. Pantelovens paragraf 3-14 og 3-22.

Hente selv?

Det er mulig å hente varen selv, dersom dette er ønskelig. Du må da opplyse om dette i kommentarfelt når du bestiller. Varer kan hentes på vårt lager.

Priser/webrabatt

Priser er oppgitt i norske kroner, og frakt kommer i tillegg. Når du handler i vår nettbutikk får du 2 % webrabatt. Denne blir automatisk trukket av nettoprisen på alle ordrer, og vises i handlekurven.

Pakkesporing

Du får en e-post med sporingslink når transportselskapet henter din vare. Dermed kan du følge med på hvor varen befinner seg, frem til den ankommer angitt hentested.

Reklamasjon

Oppdager du mangler, feil eller skade på ordren, og dette ikke er transportskade, kan du reklamere på din vare. Reklamasjonen må sendes til oss innen 5 virkedager etter at du har mottatt varen.

Transportskade

Transportskade må anmerkes på transportørens fraktbrev ved varemottak, ellers frafaller retten til erstatning. Ta kontakt for mer informasjon.

Retur av produkter

Retur av varer skal hovedsakelig skje ved reklamasjon. Returskjema kan lastes ned som PDF og excel-fil, og leveres digitalt til mail@stroem.no eller via post til: Leif H. Strøm AS, Svennerudvegen 38, 2016 Frogner.

Har du flere spørsmål knyttet til leveranse og reklamasjoner? Send oss en melding via vårt kontaktskjema her.